Cloaking jako nieetyczna technika pozycjonowania

skuteczne pozycjonowanie stron internetowych Cloaking jest jedną z metod pozycjonowania, która jest uznawana za nieetyczną, dlatego że jest nieakceptowalna przez wyszukiwarki.
Polega ona na prezentowaniu zawartości wyszukiwarce internetowej, która różni się od tej, którą widzą czytelnicy danej strony.
Cloaking polega więc na oszukiwaniu przeglądarki, żeby osiągnąć wyższe pozycje w rankingu, niż byłoby to możliwe bez stosowania tej metody.

Z powodu niezgodności treści przedstawianej wyszukiwarce oraz odbiorcom taka strona może zostać trwale usunięta z indeksów większości wyszukiwarek.

Z tego powodu jest to bardzo niepolecana oraz nieetyczna metoda pozycjonowania, które w efekcie może przynieść więcej szkody, niż pożytku.

Słowa kluczowe w pozycjonowaniu

skuteczne pozycjonowanie stron internetowych Słowo kluczowe w pozycjonowaniu, inaczej keyword z angielskiego, jest to charakterystyczny ciąg znaków stosowany przez wyróżnik, wspomagający proces wyszukiwania danej informacji.
W rzeczywistości może być to cała fraza zawierająca kilka wyrazów, przykładowo ?sprzedaż samochodów?.
Co ciekawe nazwy tej używa się w jej oryginale (keyword) ze względu na zachowanie kompatybilności z przyjętym nazewnictwem w dokumencie HTML. Takie wyrazy są umieszczane w specjalnie wydzielonej sekcji bazy danych wyszukiwarki, co pozwala zwiększyć szansę znalezienia tej konkretnej strony przez użytkowników wyszukiwarki.

To osoba odpowiadająca za dokument decyduje o tym, jakie elementy są istotne dla strony.

Dla właściwego scharakteryzowania strony wystarcza kilka określeń.

Etyczne techniki pozycjonowania

Etyczne techniki pozycjonowania to nic innego, jak wykonywanie takich działań, które są polecane przez twórców stron oraz takie, które są akceptowane przez twórców wyszukiwarek.

Istnieje cały szereg takich działań, których zadaniem jest polepszenie pozycji strony w rankingu wyszukiwania.

Jedną z popularniejszych technik jest wymiana linków oraz umieszczanie stron w kategoriach tematycznych.
Innym działaniem, które może poprawić wyniki wyszukiwania jest usunięcie błędów z kodu strony oraz jego optymalizacja.
Również czytelne opisywanie odnośników oraz właściwe opisanie elementów strony jest postrzegane jako etyczna technika pozycjonowania. Te metody są akceptowane przez wyszukiwarki, więc ich stosowanie poprawi pozycję strony. .

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: